نظرخواهی درخصوص کیفیت خدمات
نظرخواهی درخصوص کیفیت خدمات
۱. لطفا در ابتدا مشخص کنید که خود به عنوان دریافت کننده خدمات از سازمان بهزیستی بودهاید یا به عنوان همراه در حال تکمیل این فرم هستید.
*
مددجو هستم
همراه مددجو هستم
۲. لطفا شهر محل مراجعه خود را انتخاب کنید
*
بیرجند
قاین
طبس
فردوس
نهبندان
بشرویه
سرایان
سربیشه
زیرکوه
اسدیه
مود
شوسف
دیهوک
ارسک
درمیان
طبس مسینا
اسفدن
آرین شهر
خوسف
3.جنسیت مددجو؟
*
زن
مرد
4. سن مددجو
*
تا 3 سال
3 تا 6 سال
6 تا 12 سال
12 تا 18 سال
18 تا 25 سال
25 تا 35 سال
35 تا 45 سال
45 تا 50 سال
50 تا 60 سال
60 سال به بالا
5. سطح تحصیلات
*
ابتدایی
زیر دیپلم
کارشناسی
کارشناسی ارشد
دکترا
6. برای چه کاری به بهزیستی مراجعه کرده اید؟
*
دریافت خدمات توانبخشی
دریافت خدمات اجتماعی
دریافت خدمات پیشگیری
دریافت کمک از طریق مشارکت های مردمی
دریافت مستمری و یارانه
درخواست اشتغال و توانمند سازی
درخواست مسکن
سایر موارد
7. باتوجه به سوال علت مراجعه یا نوع درخواست خود را بیان فرمایید.
8. آیا کارشناس مربوطه که پاسخگو بوده و بتواند کار شما را پیگیری نماید در محل کار خود حضور داشته است؟
*
بله
خیر
9. به نظر شما آیا خدمات در مدت زمان مناسب ارائه شده است؟
*
بله
خیر
10. آیا با قوانین و مقررات و مراحل انجام خدمات مورد نیاز در حوزه مد نظر آشنا می باشید؟
*
بله
خیر
۱1. به نظر شما آیا خدمات مورد درخواستتان در مدت زمان مناسب ارائه شده است؟
*
بله
خیر
۱2. راهنمایی های لازم برای دریافت خدمات را از چه طریقی دریافت کرده اید؟
*
مراجعه به سایت
کارکنان بهزیستی
دیگر مراجعان
رسانه ها
سایر موارد
۱3. به نظر شما کیفیت اطلاع رسانی برای دریافت خدمات چگونه بوده است؟
*
1
2
3
4
5
14. از نحوه برخورد کارکنان حوزه مورد مراجعه تان چقدر رضایت دارید؟
*
1
2
3
4
5
۱5. رضایتمندی شما از خدمات دریافت شده چه میزان است؟
*
1
2
3
4
5
۱6. خوشحال میشویم نکات تکمیلی در راستای بهبود خدمات ما، اگر مایلید، بنویسید.
۱7. در خصوص مرکز ارائه دهنده خدمات
۱.۱7. در صورت تمایل نام مرکزی که مراجعه کرده اید را جهت پیگیری بیشتر قید فرمایید.
۲.۱7. در صورت تمایل نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد را با شما داشته اند قید فرمایید.
۳.۱7. در صورت تمایل نام فرد یا افرادی که احتمالا برخورد نامناسبی را با شما داشته اند قید فرمایید.
از پاسخگویی شما به سوالات متشکریم.